Procedura de selecție a candidaților pentru funcțiile de directori și de membri în Consiliul de Administrație a S.C. Serviciul Transport Voluntari S.A. se efectuează în acord cu prevederile OUG109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

Recrutarea și selecția se efectuează cu scopul de a asigura transparentizarea și profesionalizarea Managementului executiv și al Consiliului de Administrație potrivit standardelor de guvernanță corporativă a întreprinderilor publice, astfel cum au fost dezvoltate în Principiile de guvernanță corporativă.

Planul de selecție este întocmit cu respectarea dreptului la libera competiție, echitate și egalitate de șanse, nediscriminare, transparență, tratament egal și asumarea răspunderii.

Scrisoarea de asteptari este documentul de lucru prin care autoritatea publică tutelară, în consultare cu acţionarii/asociaţii reprezentând, individual sau împreună, minimum 5% din capitalul social al întreprinderii publice, stabileşte performanţele aşteptate de la organele de administrare şi conducere ale întreprinderii publice, precum şi politica autorităţii publice tutelare privind întreprinderile publice care au obligaţii specifice legate de asigurarea serviciului public, pentru o perioadă de cel puţin 4 ani.